آخرین محصول اپل: یک کتاب !

اپل روز گذشته از آخرین محصول خود رونمایی کرد، یک کتاب طراحی که حاوی 450 عکس از محصولات اپل است. برخی تصاویر به گذشته دور و iMac سال 1998 برمی‌گردند. در این کتاب همچنین اطلاعات مواد و تکنیک‌های استفاده شده توسط تیم طراحی اپل در دو دهه گذشته آورده شده است. نام این کتاب  “Designed by Apple in California” _طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا_ است.

جانی آیو، مدیر ارشد طراحی اپل توضیح داد که این محصول یادبودی برای استیو جابز است. آیو همچنین علت نشر چنین کتابی رو تشریح کرد.

از ابتدا ایده استیو، تلاش برای خلق چیزی عالی برای بشریت بود، و این همچنان آرمان و هدف ما به عنوان آینده کمپانی اپل است. این آرشیو یک مجموعه از بسیاری از محصولات تیم طراحی در طی سال‌های متمادی است. ما امیدوارم که این کتاب باعث شود که دلیل بودن و چگونگی خلق آن‌ها مشخص شود، در حالی که این کتاب همواره می‌تواند یک منبع عالی برای دانش آموزان در تمام رشته‌های طراحی باشد.

“Designed by Apple in California” در دو نسخه کوچک (25.90 در 32.38 سانتی متر) با قیمت 199 دلار و نسخه بزرگ (33.02 در 41.27 سانتی متر) با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد. این محصول در فروشگاه آنلاین اپل و اپل استورهای منتخب از امروز به فروش می‌رسد.

designed-by-apple-in-california2 designed-by-apple-in-california3 designed-by-apple-in-california4 designed-by-apple-in-california5