کنفرانس 27 اکتبر به صورت زنده پخش می‌شود

همانطور که به اطلاعتان رساندیم، اپل در پنجشنبه پیش رو، یعنی 6 آبان ماه ( 27 اکتبر )، قصد برگزاری یک کنفرانس را دارد. طبق اطلاعتان وب سایت اپل این کنفرانس به صورت زنده استریم می‌شود. این کنفرانس ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار می‎شود. این می‌تواند آخرین باری باشد که اپل در Infinite Loop کنفرانس برگزار می‌کند.

چون ساخت و ساز مقر جدید اپل که به “iSpaceship” معروف است، در پایان سال میلادی جاری به اتمام می‌رسد؛ البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و پروژه با تاخیر تکمیل نگردد. این سازه عظیم دارای یک سالن زیرزمینی بزرگ است که کنفرانس‌های آتی اپل در آن برگزار خواهند شد.

این رویداد به صورت زنده از لینک مقابل قابل مشاهده است: http://www.apple.com/apple-events/october-2016/

این مراسم از طریق تکنولوژی HLS پخش می‌شود. HLS نیاز به سافاری در آیفون، آیپاد و آیپد دارای iOS 7  و بالاتر دارد. کاربران مک نیز باید از سافاری ۶٫۰٫۵ یا بالاتر و OS X v10.8.5 یا بالاتر استفاده نمایند. کاربران ویندوز نیز می‌توانند از مرورگر Microsoft Edge در ویندوز ۱۰ استفاده نمایند. دارندگان اپل تی‌وی نسل ۲ یا ۳ با نسخه نرم افزاری ۶٫۲ یا بالاتر و تمامی کاربران نسل چهارم اپل‌ تی‌وی نیز می‌توانند کنفرانس را به صورت زنده مشاهده نمایند.

کاربران اندرویدی نیز می‌توانند با استفاده از برنامه VLC و لینکی که چند ساعت قبل از کنفرانس در همین پست قرار داده می‌شود، به صورت زنده این رویداد را مشاهده نمایند.

منبع: iDB