چاینا موبایل : آیفون 4 اینچی در آوریل 2016 (فروردین 1395) عرضه می‌گردد

در سال 2016 انتظار می‌رود که اپل آیفون 7 را معرفی کند اما با توجه به اخبار و شایعات اخیر ممکن است اپل یک آیفون دیگر را نیز عرضه کند.

با توجه به گزارش جدید منتشر شده از سوی MyDrivers، چاینا موبایل به تازگی یک کنفرانس برای برنامه‌های سال آینده خود و دستگاه‌هایی که ممکن است آن‌ها برای سال آینده عرضه کنند، برگزار کرده است. در این کنفرانس برای یک آیفون 4 اینچی که با نام آیفون 7c شناخته می‌شود، زمانبندی عرضه در آوریل 2016 (فروردین 1395) در نظر گرفته شده است.

این حرکت چاینا موبایل در کنار شایعات قبلی، نشان می‌دهد که اپل یک آیفون 4 اینچی که در مورد آن خبری را منتشر نکرده است را در اوایل سال 2016 روانه بازار خواهد کرد. با این حال در این گزارش از این آیفون با نام آیفون 7c یاد شده است که به نظر نمی‌رسد درست باشد؛ بعید به نظر می‌رسد که اپل نام آیفون کوچکتر خود را شبیه به پرچمدارش که بعد از آن در سال 2016 عرضه می‌گردد، انتخاب کند. احتمال انتخاب آیفون 6c برای این آیفون 4 اینچی بیشتر از 7c است.

اخیرا گزارشی مبنی بر برگزاری کنفرانس اپل در مارس 2016 (اسفند 1394) که بر روی نسل بعدی اپل واچ تمرکز دارد منتشر شده است که احتمال دارد آیفون 4 اینچی نیز در همین کنفرانس معرفی گردد و ماه بعدی یعنی آوریل عرضه گردد.