پيش‌بينی سامسونگ: برند اول بازار ايران می‌شويم

با وجود این که اپل در بازارهای جهانی روز به روز در حال پیشرفت است و سامسونگ و شرکت های دیگر برای موفقیت، از همه نظر از اپل تقلید می کنند، باید اعلام کرد اوضاع در داخل ایران کاملا متفاوت است. اخیرا نمایندگان سامسونگ در ایران گفته اند که قصد دارند برند اول بازار ایران شوند.

گیومه باز:
“رضا آقائی نیا” اظهار داشت: روز به روز به سهم این برند کره ای در ایران افزوده می شود چرا که این برند توانسته با تولید و عرضه گوشی های به روز و با نوع های مختلفی همچون ارزان قیمت، لمسی و هوشمند رضایت خاطر مصرف کنندگان را فراهم کند.
وی افزود: با سیاست های در نظر گرفته سامسونگ می توان به صراحت گفت این برند در سال آینده به عنوان برند اول و مطرح در بازار تلفن همراه ایران تبدیل می شود.
گیومه بسته
منبع: آی-تی_ایران

می توان گفت حرف های آقای آقایی نیا کاملا صحیح است. مهمترین دلیل برای این که اپل در ایران نمی تواند رشد کند، گرانی محصولات است. در این وضعیت و در شرایطی که یک نماینده رسمی از اپل در ایران وجود ندارد، بنابر این جای هیچ تعجبی نیست که گوشی های ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت سامسونگ در ایران پیشرفت می کنند و گوی سبقت را از اپل می دزدند. به امید روزی که اپل هم در ایران نماینده رسمی داشته باشد…

 

Apple