پوشش زنده کنفرانس معرفی آیفون‌های جدید از سوی اپل اپس

دیگر چیزی نمانده که انتظار چندین ماهه‌ی بسیاری از ما به پایان برسد. دو روز دیگر اپل کنفرانس ۹ سپتامبر را برگزار خواهد کرد و چشممان به جمال مدل‌های مختلف جدیدترین نسل آیفون روشن خواهد شد.همچنین   کنفرانس ۹ سپتامبر به صورت زنده پخش می شود .   جالب اینجاست که مدت‌هاست در شایعات گفته می‌شود آیفون‌های جدید تنها گجت‌هایی نیستند که معرفی خواهند شد. این احتمال وجود دارد که در کنار معرفی آیفون ۶اس و ۶اس پلاس، رونمایی از آیپد پرو، آیپد مینی ۴ و اپل تی‌وی نسل جدید نیز محقق شود. برای آن که پیش از شروع کنفرانس، کاملاً در جریان جو موجود قرار گرفته و آماده شوید، پیشنهاد می‌کنیم پست جامع اپل اپس در خصوص آن چه باید از این کنفرانس انتظار داشته باشیم را مطالعه کنید.

 

مطابق هر سال، اپل به طور زنده و ویدیویی کنفرانس را برای کاربران سرتاسر جهان پخش خواهد کرد. اما ناگفته پیداست که در زمان برگزاری کنفرانس، ممکن است تمامی افراد شرایط تماشای ویدیویی آن را نداشته باشند. حتی در کشورمان بعید نیست که بسیاری از کاربران، با وجود شرایط مناسب نیز نتوانند دو ساعت مداوم ویدیو استریم کنند. به همین خاطر چند سالی است که علاوه بر اپل، وبسایت‌های خبری نیز به پوشش زنده‌ی کنفرانس‌ها مشغول می‌شوند، اما نه به شکل ویدیویی. بلکه از طریق تصویر و شرح آن چه که در جریان است. یعنی به جای آن که فیلم مراسم را ببینید، توضیحات آن را می‌خوانید و تصاویر آن را می‌بینید.

 

چنین رویکردی بخصوص برای کاربران ایرانی که اکثر آن‌ها اینترنت نامحدود و پرسرعتی ندارند می‌تواند بسیار مفید باشد. به همین خاطر اپل اپس همواره در تلاش است که پوششی پایاپای با وبسایت‌های خارجی از این مراسم به عمل بیاورید. کنفرانس پیش رو نیز از این امر مستثنی نیست. می‌توانید  چهار شنبه  ۱۸ شهریور  ساعت ۲۱:۳۰ شب  اپل اپس را مقابل خود باز کنید و گزارش تصویری و متنی لحظه به لحظه کنفرانس بزرگ اپل را تماشا کرده و بخوانید.

 

پس از اتمام پوشش زنده کارمان تمام نمی‌شود. همواره کنفرانس‌ها موعد معرفی هستند و بسیاری از تحلیل‌ها و حرف و حدیث‌ها پس از آن آغاز می‌شوند. به همین خاطر پس از اتمام پوشش زنده‌ی کنفرانس معرفی آیفون، در بخش اخبار اپل اپس شما را با تمامی جزئیات آن چه که طی کنفرانس معرفی آیفون گذشت همراهی خواهیم کرد.

برای ورود به صفحه پوشش زنده روی لینک زیر کلیک کنید :

صفحه‌ی پوشش زنده کنفرانس معرفی آیفون در اپل اپس