پرفروش‌ترین کتاب تاریخ؛ شازده کوچولو با فرمت ePub

مگر در دنیا کسی پیدا می‌شود که نام شاهکار آنتوان دو سنت اگزوپری ، شازده کوچولو را نشنیده باشد؟ کتابی که به بیش از 250 زبان و گویش ترجمه شده است و پس از انجیل از این حیث رکورددار محسوب می‌شود. این کتاب تا به کنون بیش از 200 میلیون نسخه فروخته است که جز پر فروشترین کتاب‌های تاریخ و پرفروشترین کتاب تک جلدی دنیا محسوب می‌شود. این کتاب در سال 1940 نوشته و در 1943 منتشر گردیده است. این اثر هیچ گاه کهنه و یا فراموش نمی‌شود. در قرن بیستم به عنوان برترین کتاب فرانسه شناخته شد و از لحاظ ترجمه شدن و خوانده شدن، برترین کتاب فرانسوی تمام دوران محسوب می‌شود. با اینکه بیش از 70 سال از نوشتن و انتشار این کتاب می‌گذرد هنوز هم سالانه بیش از 1 میلیون نسخه فروش می‌کند. الهام شازده کوچولو هنگامی شکل گرفت که، هواپیمای نویسنده آن آنتوان در صحرای آفریقا سقوط می‌کند و به طور معجزه آسایی نجات می‌یابد.

از این کتاب فوق‌العاده برداشت‌هایی زیادی شده است و نمایشنامه‌ای به قلم نویسنده مشهور کشورمان احمد کامیابی مسک بر روی صحنه تئاتر در تهران و پاریس رفته است. به تازگی یک انیمیشن نیز با الهام از این داستان توسط یکی از سازندگان پاندا کونگ‌فوکار ساخته شده است و پر فروشترین انیمیشن صادراتی فرانسه شناخته شده است و در دنیا تا کنون 12.5 میلیون تماشاچی داشته است.

این کتاب دارای جملات تاثیر گذار بسیاری است که یکی از برجسته‌ترین‌های آن از نظر من جمله زیر است:

  • «آدمها دیگر وقت شناختن هیچ چیز را ندارد. همه چیز ها را ساخته و آماده از فروشنده ها می خرند ولی به دلیل آن كه کسی كه دوست بفروشد در جایی نیست، آدمها دیگر دوستی ندارد»

دانلود و خواندن این کتاب فوق‌العاده را به همه‌ی شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم، تنها کافیست یک بار این اثر همیشه جاویدان را بخوانید، برای خواندن چند باره آن ترغیب می‌شوید!

این کتاب در ایران به دفعات ترجمه شده است، ترجمه قرار داده شده در اپل اپس کار احمد شاملو می‌باشد.

ویژه: در این کتاب تصاویری که توسط خود نویسنده کتاب کشیده شده است، وجود دارد که با توجه به محتویات کتاب باعث لذت بردن دوچندان از این شاهکار نویسنده فرانسوی خواهد شد. در اغلب کتاب‌های قرار داده شده در اینترنت به خصوص در فرمت ePub تصاویر حذف شده‌اند اما در نسخه قرار داده شده در اپل اپس تمامی تصاویر کتاب درج شده‌اند.

برای دانلود کتاب کلیک کنید

آموزش استفاده از این فرمت در دستگاه‌های اپل