و بالاخره iPhone 5S معرفی شد

http://images.apple.com/media/us/iphone-5s/2013/design/hero/hero_start__keyframe_2x.jpg

 

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و پرچم دار جدید اپل معرفی شد.این بار اپل تمام مرز ها را طی کرد و محصولی متفاوت را معرفی کرد.

آیفون ۵ اس با باری از ویژگی های جدید وارد میدان می شود.اول از همه این محصول در ۳ رنگ عرضه خواهد شد:سفید،مشکی و طلایی.رنگ طلایی بسیار شایعه شده بود و انتظار می رفت.

این آیفون با چیپ A7 عرضه خواهد شد و با افتخار اعلام می کنیم که این اولین موبایلی است که دارای چیپ ۶۴ بیتی است.سرعت CPU ۵۴ برابر آیفون معمولی است و سرعت گرافیک ها ۶۰ برابر!

 

این چیپ فوق العادست!با نهایت سرعت از iOS7 لذت ببرید.به همراه این چیپ یک چیپ دیگر به نام Motion Coprocessor قرار دارد که وظیفه ثبت حرکات شما را دارد و عصای دست نرم افزار های ورزشی است.

 

 

و اما برگ برنده 5S چیزی نیست جز Touch ID.این سنسور هوشمند در داخل دکمه Home قرار گرفته است.با این سنسور می توانید قفل دبوایس خود را باز کنید.یا حتی می توانید از آن بجای وارد کردن پسورد اپل ایدی استفاده کنید.بی نظیر است!

 

 

پیکر بندی دکمه Home از پایه عوض شده است تا با این سنسور هماهنگ باشد.

Screen Shot 2013-09-11 at 12.36.29 AM

 

 

 

 

دوربین iPhone 5S نسبت به نسل قبلی خود بسیار قویتر شده است.همان ۸ مگاپیکسل اما با تغییرات زیر پوستی قابل توجه.

با این دوربین می توانید عکس هایی ۱۵ درصد بزرگتر بگیرید.این دوربین دارای دهانه ای ۲.۲ است.این دورین ۳۳ درد بیشتر به نور حساس تر است و البته با فلش دوگانه.

این دوربین دارای قابلیت عکاس چند عکس همزمان است.پس نگران خراب شدن عکس های خود نباشد!

هم چنین قابلیت Slow-Motion در ذات این دوربین می تواند لحظه های خوشی به ارمغان بیاورد.

آیفون ۵ اس با همان قیمت قبلی آیفون ۵ عرضه خواهد شد.

نظرتان در مورد این آیفون چیست؟!