نانوسیم کارت ایرانسل

نانوسیم کارت ایرانسل:

شرکت ایرانسل همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۲) 
«نانوسیم کارت ایرانسل» را به عنوان نسل جدید سیم کارت های خود به مشترکین عرضه کرده است.
این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.
«نانوسیم» که بر اساس استاندارد سیم کارت های معمولی و میکروسیم ساخته شده است، در پیشرفته ترین گوشی های هوشمند دنیا به کار می رود و تنها تفاوت آن با سیم کارت های دیگر، در میزان فضای اشغال شده در درون گوشی تلفن همراه می باشد.
هم اکنون شرکت ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی با عرضهنانوسیم‌های ایرانسل، نیاز شما مشترکین عزیز را برآورده کرده و آن را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه، در دسترس شما علاقه مندان به فناوری های جدید قرار داده است:
  برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر، روی آن کلیک کنید.
  • تمامی قیمت ها به ريال می‌باشد.
توجه: در حال حاضر، نانوسیم را تنها می توان در جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند iPhone 5 یا iPad mini  مورد استفاده قرار داد.
شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده‌اید، می‌توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت، با پرداخت مبلغ ۶۰,۰۰۰ ريال برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم کارت جدید تهیه نمایید.
http://irancell.ir