معرفی آیپد جدید iPad Air با مشخصات کامل

امروز صبح در سانفرانسیسکو و محل کنفرانس های اپل اتفاق های بزرگی رخ داد که یکی از برترین و جالب ترین آن معرفی آیپد نسل جدید به نام iPad Air بود ! این آیپد با طراحی کاملا پیشرفته نازک تر،‌سبک تر و باریک تر شده است که دارای چیپ 64 bit و رنگ های سفید و نقره ای می باشد .

در آیپد جدید ظاهر  بسیار تغییر کرده و باید گفت خیلی مجلل تر از قبل شکل گرفته ،‌ به طور مثال لبه های گرد و فلزی زیبا و ضخامت بسیار کم که iPad Air را بسیار از نسل قبل خود متمایز تر کرده است . در آیپد نسل جدید ویژگی های سخت افزاری نیز به طور چشم گیری تغییر کرده ات که در زیر توضیح می دهیم

چیپ 64-bit A7 chip جدید :  

اگر از مشخصات iPhone 5s اطلاع داشته باشید می دانید که اولین چیپ های ۶۴ بیتی در iPhone 5s به کار رفته است که اینبار اپل این ویژگی و پردازنده قدرتمند خودش را در iPad Air به نمایش گذاشته است . در واقع این چیپ از معماری ۶۴ بیتی برگرفته می شود که باعث اجرای بسیار سریع تر و بهتر برنامه خواهد شد . این پردازنده دارای GPU برای بهود گرافیک از نوع OpenGL ES 3.0 نیز می باشد .

دارای سنسور M7  :  

باز هم اپل جدید ترین سنسور و قابلیت خودش را در آیپد نسل جدید به کار میبرد . این سنسور M7 در واقع برای ویژگی های حرکتی و بهبود گرافیک و پردازش گر طراحی شده است . در واقع این سنسور از مصرف باتری و استفاده از پردازش گر سی پی یو  صرفه جویی می کند .

 

ظرفیت های iPad Air و قیمت آن  :  
 

آیپد های نسل جدید در ۴ ظرفیت مختلف در نظر گرفته شده اند که شامل : 16GB ، 32GB ، 64GB و 128GB می باشند . قیمت مدل های وای فای (‌بدون سیم کارت ) ب ترتیب: 16GB, 32GB, 64GB and 128GB   $499, $599, $699 and $799می باشد . و قیمت های مدل سیم کارت خور یا Wi-Fi+Cellular به ترتیب :  $629, $729, $829 و$929 می باشد .

iPad Air در تاریخ ۱ November  درکشور های زیر به فروش می رسد :

ایالات متحده ، استرالیا، اتریش، بلژیک ، بلغارستان، کانادا، چین (فقط در مدل Wi-Fi را ) ، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا ، ژاپن ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ، ماکائو (فقط در مدل Wi-Fi را ) ، مقدونیه، مونته نگرو، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، پورتوریکو ، رومانی ، سنگاپور ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس و انگلستان است.

 

شما را به دیدن تصاویر  از iPad Air  دعوت می کنیم  :

 

 

 

 

 

 

 

 
performance_heroAiAwireless_herosmartcover_heroم