فروش اولین نسل آیپاد در جعبه پلمپ شده با قیمت 200 هزار دلار

چند روز پیش خبری مبنی بر فروش اولین نسل آیفون در جعبه پلمپ شده با قیمت 22 هزار دلار در سایت قرار گرفت. اپل قبل از اینکه با آیفون صنعت گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد، با آیتونز و آیپاد صنعت مسیقی را تغییر داد. اولین نسل آیپاد یک MP3 پلیر با ظرفیت 5 گیگابایت بود که حداقل 10 ساعت موسیقی پخش می‌کرد. همچنین این دستگاه یک صفحه نمایش 2 اینچی تک رنگی داشت.

آیپاد علاوه بر تاثیر گذاری در صنعت موسیقی، به اپل اعتماد به نفس لازم را برای تولید آيفون داد. موفقیت آیپاد نشان داد که اپل می‌تواند در کسب و کار لوازم الکترونیکی مصرفی موفق باشد. این حوزه با فروختن کامپیوترهای گران قیمت به کسانی که متفاوت فکر می‌کنند، تفاوت داشت.

در فروشگاه اینترنتی eBay یک آیپاد برای فروش قرار داده شده است. اولین نسل آیپاد آن هم در جعبه‌ای که هرگز باز نشده است بسیار خاص محسوب می‌شود. اما رقمی که برای این آیپاد در نظر گرفته شده است از آیفون مشابه نیز بسیار بالاتر است. قیمت این دستگاه 200 هزار دلار است. یک رقم بسیار بالا برای دستگاهی که در زمان خود قیمت چندانی نداشت اما می‌تواند یک مورد عالی برای کلکسیون‌دارهای تکنولوژی باشد.

1original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay 3original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay 4original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay-jpg

لینک eBay