فرصتی عالی برای خرید اپلیکیشن Sygic Iran با ۸۰ درصد تخفیف

به احتمال زیاد با نقشه‌های شرکت Sygic و اپلیکیشن‌های متعدد آن‌ها که برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است آشنایی دارید. اپلیکیشن‌های این شرکت از پرطرفدارترین و بهترین گزینه‌ها برای هر کاربری هستند که به دنبال نقشه‌ای جامع و همراه است. کشور ایران برای اکثر سازندگان اپلیکیشن‌های نقشه اولویت پایین‌تری نسبت به سایر نقاط جهان دارد و همین مسئله موجب می‌شود ما انتخاب‌های زیادی پیش رو نداشته نباشیم. اما زمانی که شرکت Sygic جلو می‌آید و نام یکی از اپلیکیشن‌های خود را Sygic Iran می‌گذارد می‌توان تا حدودی حدس زد که با چه چیزی طرف هستیم. قدرت و اعتبار شرکت Sygic در یک سو و نام ایران در سوی دیگر نوید یک پکیج کامل برای ما را می‌دهد.

در حال حاضر نخستین گزینه‌ای که پیش روی ما کاربران ایرانی قرار دارد سرویس نقشه‌های گوگل است. اگر چه از سویی برای استفاده از این سرویس نیاز به داشتن اتصالی اینترنتی است و همین مسئله نیز برای بسیاری از کاربران در حکم یک مشکل بزرگ است، اما متأسفانه مسئله انتخاب میان بد و بدتر است. اگر علت را ندانید شاید بپرسید که پس چرا در این مقایسه‌ها و انتخاب‌ها نام Sygic Iran مطرح نمی‌شود؟ این سرویس نقشه در بین گزینه‌ها برای ما بهترین است، اما مشکل بزرگ آن قیمت بسیار زیاد آن است. این اپلیکیشن در اوقات عادی با قیمت بسیار زیاد ۵۰ دلار به فروش می‌رسد. استفاده از لفظ “در اوقات عادی
به این علت است که در حرکتی جدید شرکت Sygic این اپلکیشین ارزشمند را با تخفیف ۸۰ درصدی و تنها به قیمت ۱۰ دلار به فروش می‌رساند.

screen480x480

با اپلیکیشن Sygic Iran چیزی که به دست می‌آورید فقط نقشه نیست. قابلیت استفاده از نقشه‌ها به صورت آفلاین، مسیریابی برای نقاط دلخواه، راهنمای گویا با زبان فارسی جهت استفاده‌ی راحت‌تر هنگان رانندگی، استفاده از نقشه‌های سه‌بعدی، قابلیت جست و جوی فارسی، دسته‌بندی موضوعی مکان‌های مختلف در رده‌هایی نظیر رستوران، پمپ بنزین و غیره گوشه‌ای از امکانات این اپلیکیشن هستند.

بدون شک این امکانات اپلیکیشن در صورتی که قیمت آن نیز برای ما معقول بود آن را تبدیل به انتخاب نخستمان می‌کرد. اگر چه این امکان همواره فراهم نیست، اما در زمان نگارش این پست در دوره‌ی خوبی قرار داریم و تا ۴ روز دیگر این مشکل برای بسیاری از ما قابل حل است. پس اگر به دنبال نسخه‌ی اورجینال کامل‌ترین اپلیکیشن نقشه‌ی آی‌اواس برای ایران هستید و حداقل ۱۰ دلار در اپل آی‌دیتان دارید، می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و یک بار برای همیشه خود را از پریدن بین اپلیکیشن‌های مختلف نقشه خلاص کنید.