فرا رسیدن ایام شهادت سالار شهیدان، امام حسین (ع) را تسلیت می‌گوییم

شاید برایتان عجیب باشد اما میخواهم مطلب را با یک تبریک آغاز کنم؛ تبریک به تمام انسان های آزاده‌ای که یک سال دیگر توفیق درک این ایام نصیبشان شده است و خداوند این فرصت را در اختیارشان گذاشته است تا منقلب شوند، تا قیام کنند، تا به پا خیزند و بر شیطان درون شان غلبه کنند. هر چه نباشد، ما شیعیان بهتر از همه میدانیم که این روزها، حریفمان دست و پا بسته تر از همیشه است و فضای معنوی عزاداری، همچون بارانی از سجیل بر سر سپاهیان شیطان میبارد.

 

البته اگر ما این جنگ آشکار را مشاهده نمیکنیم، نه از نیستی آن بلکه از نابینایی ماست؛ حال آنکه کلام خود امام حسین نیز نتوانست در زره های ضخیم جهل نفوذ کند. بنابراین چه خوب است اگر بتوانیم زره هایمان را باز کنیم و روح لخت خود را در معرض باران درک و آگاهی قرار دهیم، و چه لذتی دارد خیس شدن زیر قطرات باران شعور!

 

پس بیایید بیشتر از همیشه اندیشه کنیم، بیشتر از همیشه گریه کنیم و با قطرات اشک خود، روح خود را شستشو دهیم، بلکه ما هم بتوانیم ذره ای از عظمت اتفاق رخ داده در وادی کربلا را درک کنیم. آنچه در کربلا رخ داد، نبرد قرون وسطایی نبود، جنگ بر سر حکومت هم نبود، آنچه در کربلا گذشت، قیام ذره ای از نور الهی در برابر انبوه جهل بود و چه طعنه آمیز است که تا ظهور منجی عالم بشریت (عج)، همواره برتری عددی با نوادگان شیطان است!

 

امیدواریم که همه‌ی ما بتوانیم از این سفره‌ی الهی بهره مند شویم و فرصت بدست آمده را غنیمت بشماریم تا ما هم در زمره‌ی حامیان حق علیه باطل قرار بگیریم. در پایان بنده به نمایندگی از تیم اپل اپس، فرار رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت سالار شهیدان، کشتی نجات مسلمین و ابرقهرمان حقیقی دنیای بشریت، امام حسین علیه السلام را تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.

 

دو بیت زیر هم که سروده‌ی خودم هست را پیشکش مینمایم به بارگاه صاحب عزای والا مقام مجالس عزاداری، امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف:

این شبا ذکر حسین بر سر شهر می‌بارد  /  صحبت از تشنگی اهالی دل دارد

اگر از روز ازل اشک شور او ریزیم  /  این شعور است که او در دل ما می‌کارد