عرضه‌ی آپدیت جدید توییک Auxo 3 با بهبودها و امکانات مختلف

چند هفته پیش بود که آپدیت سازگار با آی‌اواس ۸ توییک محبوب Auxo با عنوان Auxo 3 پا به سیدیا گذاشت. این نسخه نیز همانند نسخه‌های پیشین با آغوش باز کاربران روبرو شد و نشان داد که همچنان یکی از عنوان‌های پرطرفدار در بین کاربران جامعه‌ی جیلبریک است. حال چند وقتی از این موضوع نگذشته که نخستین آپدیت اساسی برای این نسخه نیز منتشر شده است. آپدیتی که بهبودهای مختلفی را چه از نظر قدرت عمل و چه از نظر طرز عمل به عرصه آورده است.

 

در بین قابلیت‌های جدید می‌توانید به توانایی دسترسی به مخاطبان اخیر دفترچه تلفن از بخش نوتیفیکشن سنتر اشاره کرد. علت این که این آپدیت چنین قابلیتی را به همراه آورده آن است که توییک Auxo قابلیتی که در آی‌اواس ۸ برای نشان‌دادن مخاطبان اخیرتان در قسمت فوقانی اپ سوئیچر وجود دارد را از میان برمی‌دارد. شاید از کاربران Auxo باشید و همچنان بخواهید این قسمت را نیز حفظ کنید. از این رو آپدیت جدید این امکان را در نوتیفیکشن سنتر فراهم کرده است. برای فعال‌کردن این قابلیت به بخش تنظیمات توییک رفته و گزینه‌ی Move Recent Contacts to NC را فعال کنید.

 

از بهترین تغییرات در نسخه‌ی جدید قابلیت Open to Last app است. این قابلیت امکان سوئیچ سریع بین دو اپلیکیشن را به هنگام استفاده از App Switcher یا Quick Switcher بسیار سریع‌تر از قبل می‌کند. بدین ترتیب که می‌توانید تنظیم کنید با فراخوانی هر یک از دو قابلیت فوق، اپلیکیشن ماقبل به عنوان نخستین اپلیکیشن برای سوئیچ در برابرتان نشان داده شود.

 

گذشته از این‌ها آپدیت جدید امکان قفل‌کردن صفحه نمایش با جسچر را نیز به ارمغان می‌آورد. بدین ترتیب که می‌توانید در هوم‌اسکرین از سمت راست و پایین صفحه به سمت داخل صفحه سوایپ کنید تا بی‌نیاز از دکمه‌ی پاور دستگاهتان لاک شود. به کمک گزینه‌ی جدید Disable Double-Click Home نیز می‌توانید عمل رفتن به هوم اسکرین از طریق فشاردادن دکمه‌ی هوم دستگاه را سریع‌تر از پیش کنید.

 

Auxo3-update

 

همانطور که اشاره شد آپدیت جدید Auxo هم امکانات جدید و هم بهبودهای مختلفی را به همراه آورده است. به طوری که برخی از دارندگان دستگاه آیفون ۵ از روان‌ترشدن ملموس این توییک بر روی دستگاهشان خبر داده‌اند. در صورتی که از علاقه‌مندان به این توییک هستید می‌توانید آپدیت جدید را نصب کرده و لذت استفاده از آن را بیش از پیش کنید. در صورتی هم که پیش از این دل خوشی از این توییک نداشتید شاید این آپدیت بتواند نظرتان را عوض کند.

 

اگر Auxo 3 را پیش از این خریداری کرده‌اید امکان دریافت آپدیت جدید بدون هیچ هزینه‌ای ممکن است. در صورتی که این عنوان را دریافت نکرده‌اید نیز امکان خرید آن به قیمت ۲.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس وجود دارد. اگر امکان خرید برایتان مهیا نیست می‌توانید از آموزش اختصاصی نصب رایگان توییک‌های پولی سیدیا استفاده کرده و نسخه‌ی اورجینال توییک را بدون هیچ هزینه‌ای بر روی آی‌دیوایستان نصب کنید.