سه آیپد جدید از جمله یک مدل 10.9 اینچی بدون حاشیه در مارس معرفی می‌شوند

به گفته تحلیلگران بارکلیز، سال آینده سه مدل آیپد در رویداد ماه مارس معرفی می‌گردند. جالب توجه‌ترین قسمت این شایعه، نسخه 10.9 اینچی و بدون حاشیه آیپد است که از نظر سایز دستگاه، با آخرین مدل آیپد ایر که دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی است، برابر می‌باشد و تنها با حذف حاشیه‌ها اندازه صفحه نمایش بزرگ می‌شود.

طبق گفته زنجیره تامین اپل، هر دو مدل 9.7 و 12.9 اینچی آیپد پرو آپدیت می‌شوند اما تغییرات آن‌ها انقلابی نیست. آیپد پرو 9.7 اینچی، با وجود ”پرو” که در نام آن وجود دارد، یک تبلت رده بالا نخواهد بود. این تبلت مدل پایه محسوب می‌شود و یک تبلت مقرون به صرفه خواهد بود و از نظر قیمت گذاری کمی از آیپد مینی گران‌تر می‌باشد.

انتظار می‌رود صفحه نمایش آیپد پرو 9.7 اینچی در نسل بعدی بهبود پیدا نکند و تنها نسخه 12.9 اینچی به یک صفحه نمایش با True Tone مجهز می‌شود. صفحه نمایشی که در حال حاضر در نسخه 9.7 اینچی آیپد پرو استفاده می‌شود.

در گذشته نیز شایعات به آیپد 10.1 اینچی اشاره داشتند. از سوی دیگر طبق شایعات اپل برای آیفون 8 از صفحه نمایش AMOLED استفاده خواهد کرد و شاید از این نوع صفحه نمایش در نسخه بدون حاشیه آیپد پرو نیز استفاده گردد.

در این شایعه اشاره‌ای به آیپد مینی نشده است و ظاهرا اپل قصد به روزرسانی سری آیپد مینی را ندارد. اما در شایعه دیگری که در اکتبر منتشر شد، ادعایی خلاف این مطرح شده بود.

نظر شما در رابطه با یک آیپد بدون حاشیه چیست؟

منبع: Apple Insider