رنگ صورتی گرم به جای طلایی برای آیفون 5se

شایعات بسیار زیادی مبنی بر معرفی آیفون 4 اینچی در کنفرانس بهار منتشر شده است که طبق گزارشات این دستگاه آیفون 5se نام می‌گیرد. گفته می‌شود که این آیفون ارتقا یافته همان آیفون 5s است، که با المان‌های مشابه به پرچمداران فعلی اپل یعنی آیفون 6s و آیفون 6s پلاس طراحی شده است، اضافه شدن یک رده‌ی دیگر به گوشی‌های هوشمند اپل. یک نظریه جالب توجه دیگر نیز منتشر شده که گفته می‌شود این گوشی دارای رنگ صورتی گرم است.

البته این اولین باری نیست که شایعه‌ای مبنی بر عرضه آیفون صورتی از سوی اپل منتشر می‌گردد. اخبار مشابهی نیز برای آیفون 6s در گذشته وجود داشته است. در آن زمان شایعات اشاره به افزایش گزینه‌های رنگی طلایی اشاره داشت که می‌توان گفت همان رز گلد است. اما آیفون 5se با رنگی اشباع‌تر شده در فروشگاه‌ها عرضه می‌گردد.

البته جای تعجب ندارد که شایعه سازی برای آیفون‌های آینده صورت گیرد. اما معمولا وبلاگ ژاپنی Mac Otakara گزارشاتی مناسب و معقول را برای دستگاه‌های منتشر نشده اپلی منتشر می‌کند. در حالی که ممکن است رنگ صورتی برای برخی خوشایند نباشد ولی مطمئناً طرفدارانی به خصوص در میان دختران خواهد داشت.

این گزارش به رنگ طلایی برای آیفون 5se اشاره نکرده است، بنابراین می‌توان گفت که رنگ صورتی گرم می‌تواند جایگزین طلایی باشد. مانند بسیاری از گزارشات نمی‌توان به آن استناد قطعی کرد اما طبق آن آیفون 5se در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌گردد.

طبق آخرین گزارشات رویداد اپل در 15 مارس با معرفی آیفون 5se، آیپد ایر 3 و اپل واچ جدید برگزار می‌گردد. نظر شما راجه به این رنگ بندی چیست؟ آیا علاقه‌ای به خرید رنگ صورتی اشباع شده دارید؟

پ.ن: تصویر قرار داد شده یک آیپاد تاچ است.