دانلود بازی SPL-T برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.11

وقتی به بازی های جدید اپ استور نگاه میکنیم بازی های زیادی به چشممان میخورد بیشتر آنها از یک ایده و سبک قدیمی استفاده کرده اند و بازی خود را در محیطی جدید ساخته اند شاید در سال 5 یا 6 بازی با ایده جدید بیاید و توجه همه را جلب کند. چند سال پیش بازی 2048 وارد اپ استور و گوگل پلی شد همه عاشق این بازی شدند طوری شد که هر جا میرفتید همه در حال بازی کردن بودند. ولی خوب بالاخره هیچ کس یک بازی رو 1 سال تمام بازی نمیکند و صد در صد از آن خسته میشود. این همه توضیح رو دادم برای اینکه به تمام کاربران بگم که یک شاهکار جدید وارد اپ استور شده است به نام SPL-T ، اگر به لینک آیتونز این برنامه بروید میبینید که هیچ توضیحی در مورد این بازی داده نشده است و فقط سازنده گفته است : ما میدونیم که به نظر می آید این بازی خیلی خوب نیست ولی ما قول میدهیم که یک بازی پازلی فوق العاده میباشد.

معمولا تمام افراد فقط به عکس های بازی دقت میکنند تا آن را دانلود کنند ولی این بار میخواهم بهتان پیشنهاد کنم که چشمان خود را ببندید و این بازی را دانلود کنید زیرا نه سبک بازی قابل توضیح میباشد و نه از تصاویر معلوم میباشد.

در این بازی هیچ موقع قوانین تغییر نمیکند ، آیتم ها همیشه یک جور میباشد و مرحله جدید اضافه نمیشود ولی هرچه که بیشتر بازی میکنید بازی برای شما بهتر و بهتر میشود.