مشکل حذف شدن موزیک‌ها؛ عرضه آپدیت برای آیتونز در هفته جاری

اگر موزیک‌های شما از iTunes Library ناپدید شده‌اند، بدانید که تنها نیستید. کاربران دیگری این مشکل را به اپل گزارش کرده‌اند.اپل از دلیل این مشکل اطلاعی ندارد و با وجود گزارش‌هایی که به آن می‌شود امیدوار است به راه حل دست پیدا کند.

اپل در واکنش به این موضوع گفته که یک به روز رسانی در این هفته با تدابیر بیشتر برای آیتونز عرضه می‌گردد. این کمپانی معتقد است که یک باگ در آیتونز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. اگر موسیقی‌های شما از آیتونز ناپدید شده‌اند با AppleCare تماس بگیرید.

اپل با نظریه خودش که ادعا بر مشکل نرم افزاری دارد، اساساً بحث اینکه الگوریتم اپل موزیک مشکل دارد را رد کرد. برخی گفته‌اند که اپل موزیک باعث حذف فایل‌ها شده است. این عده می‌گویند آن‌ها زمانی که یک آهنگ را خریداری کرده‌اند، اپل موزیک برای تطابق فایل باعث حذف فایل شده است. این تطابق برای اطمینان حاصل شدن از استریم موزیک با کیفیت بالا زمانی که کاربر روی مک، آیفون و یا آیپد دیگری به موزیک گوش می‌دهد، می‌باشد.

تعداد بسیار کمی از کاربران گزارش داده‌اند که فایل‌های موزیک ذخیره شده‌ی آن‌ها روی کامپیوتر بدون تاییدیه آن‌ها پاک شده است. ما این گزارش‌ها را به طور جدی دنبال می‌کنیم و می‌دانیم که موزیک چقدر برای مشتریانمان مهم است و تیم ما بر روی شناسایی علت تمرکز کرده است. ما قادر به شبیه سازی این مشکل نشده‌ایم، با این حال یک به روز رسانی برای آیتونز در اوایل هفته آینده که شامل تدابیر اضافه است، منتشر می‌کنیم. اگر کاربری به این مشکل برخورد کرد با AppleCare تماس بگیرد. اپل

منبع: phonearena