تصاویر لو رفته از اپل موزیک برای اندروید!

همانطور که قبلا اشاره شد شایعاتی مبنی بر عرضه اپل موزیک برای کاربران اندرویدی به گوش می‌رسد. هم اکنون تصاویری نیز از محیط این برنامه برای اندروید به بیرون درز کرده است.

سرویس اپل موزیک همراه با عرضه آی‌اواس ۸٫۴ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این سرویس یک استریم آنلاین موزیک‌ها است که شما با پرداخت حق اشتراک به صورت ماهیانه می‌توانید به موسیقی‌ها مورد علاقه خود گوش دهید. محبوب‌ترین سرویس مشابه فعلی اسپاتیفای است. اپل این سرویس را برای کاربران خود با استفاده از اپل آی‌دی به صورت رایگان به مدت سه ماه در اختیارشان قرار می‌دهد و پس از این سه ماه باید حق اشتراک پرداخت کنند. اپل با راه اندازی این سرویس قصد ادامه راه استیو جابز برای حضور پر رنگ اپل در عرصه موسیقی را دارد، راهی که استیو با یک انقلاب در عرصه موزیک شروع کرد.

قبلا نیز از سوی اپل خبری مبنی بر عرضه اپل موزیک برای اندروید و ویندوز منتشر شده بود که با توجه به تصاویر منتشر شده انتظار می‌رود که این سرویس برای اندرویدی‌ها به زودی در دسترس باشد. اپل که تا کنون می‌توان گفت هیچ نرم افزاری برای اندروید به غیر از یک مورد که آن هم برای مهاجرت به ios بود، عرضه نکرده بود؛ با توجه به سودی که با عرضه این سرویس به کاربران اندروید خواهد داشت سنت شکنی کرده است.

این تصاویر که توسط MobileGeeks منتشر شده است، از یک نسخه بتا از نرم افزار اپل موزیک-Apple Music می‌باشد. ویژگی‌های بیتس وان ، برای من، اپل موزیک کانکت و … در این تصاویر قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است که محیط این نرم افزار بیشتر شبیه به طراحی‌های اندرویدی می‌باشد تا iOS! اپل با استفاده از منو کشویی بغل سعی کرده است که حس اندرویدی بودن این نرم افزار را به کاربران القا کند. همچنین مقدار  حافظه کش را به طور دستی می‌توانید تنظیم کنید، مقداری که برای iOSیی‌ها به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شد.  قابلیت استفاده از این سرویس به صورت رایگان برای کاربران اندرویدی همانند اپلی‌ها در دسترس نیست.

تیم کوک اخیراً اعلام کرده بود که اپل موزیک بیش از 6.5 میلیون نفر مشترک با پرداخت ماهیانه دارد.  که مطمئنا با ارائه این سرویس برای بیش از 1.4 میلیارد کاربر اندرویدی مشترکان زیادی به این جمع می‌پیوندند.

البته باید نفرت نسبی کاربران اندروید نسبت به اپل و هر چه که وابسته به آن است نیز در نظر گرفت که مطمئناً بر روی تعداد مشترکین تاثیر گذار خواهد بود.

اپل موزیک اپل موزیک اپل موزیک اپل موزیک اپل موزیک اپل موزیک