تصاویر فاش شده از طرح کلی iPhone 5S و آیفون ارزان قیمت

با توجه به برنامه های طراحی که اپل در پیش گرفته است ، کارخانه های تولید کننده لوازم جانبی و کیس برای آیفون شروع به ساخت کیس برای آیفون های ارزان قیمت این شرکت که احتمال معرفی آن ها زیاد است کرده اند . در عکس های زیر شما طرح کلی که این کارخانه ها برای ساخت کیس های خود از آن استفاده می کنند را می بینید .

Lite

عکس بالا توسط یک شرکت مشهور سازنده کیس منتشر شده که بر اساس عکس هایی است که این شرکت دریافت کرده است و می تواند دلیلی برای ارائه آیفون های ارزان قیمت به اسم iPhone Lite باشد . این عکس نشانگر لبه های خمیده و فریم ضخیم تر است که با شایعات قبلی راجع به این نسخه از آیفون نیز سازگاری دارد .

افرادی که با صنعت ساخت لوازم جانبی آشنایی دارند در این باره گفته اند که عکس های منتشر شده درست بوده و می توانند طراحی آیفون ارزان قیمت یا iPhone Lite اپل را به ما نشان دهد .

سازندگان کیس از همین حالا شروع به ساخت کیس هایی کرده اند که معتقدند اندازه اش متناسب با آیفون لایت خواهد بود . همانطور که در طرح های هندسی پایین نیز می بینید ، طراحی آن نسبت به آیفون 5 تغییری نکرده و همان صفحه نمایش 4 اینچی ، دکمه هوم و دوربین فیس تایم را در همان محل قبلی دارد .

Lite

این طرح ها نشانگر طراحی پرچمدار بعدی اپل که به طور غیر رسمی iPhone 5S خوانده می شود را هم نشان می دهد و نشانگر این است که طراحی این تلفن همراه هوشمند نیز مانند طراحی نسخه قبلی خود بوده و تغییرات چشمگیری را شامل نمی شود . البته این تصاویر نشان می دهند که آیفون لایت کمی از آیفون 5S پهن تر و درازتر خواهد بود .

درباره ضخامت آیفون ارزان قیمت 8 میلیمتر از پرچمدار بعدی اپل ضخیم تر خواهد بود . همچنین لبه های پشتی آن مانند آیپاد کلاسیک گرد نخواهد بود.

Lite

در کنار این تغییرات ناچیز طراحی ، iPhone Lite نیز طراحی همچون نسخه های قبلی آیفون را خواهد داشت . در زیر این آیفون محل قرارگیری جک هدفون ، کانکتور لایتنینگ ، ورودی میکروفون و خروجی اسپیکر خواهد بود . دکمه های کنترل صدا در سمت چپ بوده و دکمه پاور نیز در بالای آیفون قرار خواهد داشت .

پشت iPhone Lite نیز دارای یک دوربین iSight و یک میکروفون پشت صورت به همراه یک فلش LED است که خوب چیزی نیست و ما این را در نسخه های پیشین iPhone نیز مشاهده می کردیم . هرچند که فلش LED آیفون 5S به طوری که قبلا شایعه شده شبیه قرص دارو بوده و از دو فلش استفاده می کند .

Lite

هرچند که این مدارک می تواند راجع به شکل و ابعاد آیفون لایت اطلاعات مفیدی به ما بدهد ، اما همچنان دیگر ویژگی های آن نا شناخته می ماند . برای مثال شایعه شده است که جنس بدنه آیفون ارزان قیمت از پلاستیک خواهد بود و در رنگ های متنوعی ارائه خواهد شد که این عکس ها نه این شایعات را تایید و نه تکذیب می کنند !

نظر شما راجع به آیفون ارزان قیمت چیست ؟ آیا این نسخه از آیفون می تواند رقیب خوبی برای نسخه ی مینی از پرچمداران رقیب iPhone باشد ؟

»نبع : AppleInsider