تایید شد : آیفون 6اس و 6اس پلاس دارای 2 گیگابایت رم و آیپد پرو دارای 4 گیگابایت رم می باشند

همانطور که می دانید ، آیفون های 6اس و 6اس پلاس و آیپد پرو در کنفرانس 18 شهریور ماه همراه با iOS 9  در شهر سان فرانسیسکو معرفی شدند . در این کنفرانس اپل از مقدار ظرفیت باطری آیفون ها و چند هسته ای بودن پردازنده مرکزی و مقدار حافظه رم صحبتی نکرد ولی عاشقان اپل مشتاق دانستن این اطلاعات بودند .

حال برنامه نویسی به نام  Hamza Sood توانست مقدار حافظه رم دیوایس های جدید اپل را بسنجد . می پرسید چگونه ؟  به نظر می رسد او از انجام دادن یک تست بسیار ساده در برنامه Xcode به این نتایج رسیده است !

امروز ، Hamza Sood توییتی را در صفحه شخصی اش راجع به این اطلاعات منتشر کرد :

درست است . شگفت زده نشدیم چون با این همه امکاناتی که به iOS9 و به دیوایس های جدید اپل اضافه شده است ، پیش بینی می شد که اپل  به حافظه 1 گیگ رم در آیفون 6 بسنده نمی کند  و آن را در آیفون های جدید به مقدار 2 گیگابایت و همانطور که شرکت Adobe اعلام کرد این مقدار در آیپد پرو به 4 گیگابایت افزایش می دهد . حال این امر توسط برنامه Xcode نیز تایید می شود !

قبلا پیشبینی شده بود که آیفون های 6اس و 6اس پلاس همراه با رمی ۲ گیگابایتی عرضه می شوند  ولی این مقدار حافظه رم در آیپد پرو پیشبینی نشده بود و غافلگیر وخوشحال کننده بود زیرا پس از خرید این آیپد تا سال های آینده نیازی به تعویض این آیپد فوق قدرتمند نیست

با این افزایش رم در آیفون ۶اس قطعا سرعت و عملکرد دیوایس خیلی بهتر نسبت به مدل های قبلی خواهد شد و البته یکی از مهم ترین ویژگی برای کاربران همین افزایش رم بود که حالا رسمی شد .

با این تفاصیر خرید مدل های جدید آیفون ۶س و آیفون ۶اس پلاس یا آیپد پرو حتما آمار زیادی خواهد داشت . نظر شما در مورد خرید این محصولات جدید چیست ؟