تاریخ عرضه آیفون 7 مشخص شد؟ [2 مهر]

در حالی که مشخص نیست نام نسل بعدی آیفون، آیفون 7 باشد یا خیر، اما یک چیز تقریبا در ابن باره مشخص است؛ ساکنین کوپرتینو سری جدید آیفون (به احتمال زیاد یک مدل 4.7 اینچی و یک مدل 5.5 اینچی) در ماه سپتامبر معرفی و پس از آن عرضه می‌کنند. شایعات تا کنون خبر از معرفی سری آیفون جدید در حوالی 7 سپتامبر می‌دادند.

در ماه گذشته نیز گفته می‌شد که آیفو‌ن 7 و آیفون 7 پلاس (و یا هر چیز دیگری که نام گذاری شوند) در 16 سپتامبر عرضه می‌گردند. به تازگی 9to5Mac، تصویری را از برنامه کاری فروشگاه‌های AT&T منتشر کرده که نشان می‌دهد ممکن است آیفون 7 در اواخر سپتامبر عرضه گردد. در این تصویر دو تاریخ مشخص است که ممکن است اولی برای پیش خرید سری آیفون 7 و دومی روز عرضه این دستگاه‌ها باشد. اگر اینگونه باشد به احتمال قریب به یقین خود اپل نیز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را در 23 سپتامبر، یعنی دوم مهر ماه، عرضه خواهد کرد.

البته نمیتوان به طور قطع گفت که این زمانبندی مرتبط با آیفون‌های جدید می‌باشد. ممکن است مربوط به گوشی‌های دیگر (احتمالا LG V20) باشد. با این حال 23 سپتامبر جمعه خواهد بود و این یک سنت شناخته شده از اپل است که جمعه‌ها را برای عرضه آیفون انتخاب می‌کند. البته 16 سپتامبر نیز جمعه است و شاید اپل این روز را انتخاب کند. تنها باید منتظر ماند و دید اپل چه روزی را در کنفرانس برای عرضه اعلام می‌کند.