بهترین بازی‎ها برای iPhone 7 و iPhone 7 Plus

اگر بتازگی آیفون 7 و یا 7 پلاس را خریداری کرده اید شاید متوجه سرعت بالای آن نشده باشید و یا اصلا. برنامه یا بازی نداشته اید که بر روی آی‎دیوایس خود امتحان کنید. در این مقاله چندین بازی‎ای که با پردازشگر جدید A10، مناسب است؛ معرفی می‎شوند. امیدواریم آن‎ها را نصب کرده و از آن لذت کافی را ببرید.

به پارک و دنیای ژوراسیک، لگو و سرگرمی علاقه دارید!

LEGO® Jurassic World  $4.99

1

11

این برنامه برای کسانی که با سری باز‎های لگو بازی کرده باشند، آشنا خواهد بود. همچنین داستان بازی از خود فیلم دنیای ژوراسیک نشات گرفته و در سبک تازه‎ای از بازی‎ها که به صورت لگویی عرضه می شوند، ارائه شده است. در این بازی، شما به چیزهایی ضربه می زنید که در خود فیلم مورد توجه بودند و حالا در حالت لگو و آجر از هم می‎پاشند. همچنین می توانید بسیاری از چیزها از جمله دایناسور و پارک را به سلیقه خود ایجاد و طراحی کنید.

عکس‎العمل خود را در یک بازی آتشین در سبک آرکید به چالش بکشید!

BARRIER X رایگان

2

22

این برنامه برای کسانی که به بازی‎های جنون سرعت علاقه دارند، توصیه می شود. در این بازی شما در یک سفینه به شکل موشک کاغذی در حال حرکت هستید و با نهایت سرعت باید مسیرتان را ادامه دهید و دیوارهایی که در جلوی راهتان سبز می شود با کلیک بر صفحه، مسیر خود را سریعا تعویض نمایید. اما بایست مرقب باشید که هر 15 ثانیه سرعت شما افزایش پیدا می کند که این یعنی دیوارها سریع تر و سریع تر جلوی شما ظاهر می شود و اینجاست که سرعت عملتان محک می خورد.

به بازی با مردگان متحرک و سبک داستان و ماجراجویی علاقه مندید!

The Walking Dead: Michonne – A Telltale Miniseries $4.99

3

33

این بازی شبیه بازی های قبلی Telltale است اما هر تصمیم شما در طول این بازی، بر مسیر داستان موثر خواهد بود. در سومین مینی سریال، بازیکنان می توانند با کلیک و کشیدن انگشت، زامبی‎ها از بین ببرند و در نهایت فهمیدن اینکه Michonne جدا شده و برای بازگشت به گروه چه کار لازمی را انجام دهد. در این بازی از صدا و تصاویر گرافیکی سینمایی، برای لذت بخش شدن بازی، بهره کافی برده شده است.

از مدیریت و کنترل کارهای پر هرج و مرج و حتی قطارها لذت می برید!

Train Conductor World رایگان

4

44

در این بازی، در راه آهن اروپا سوار قطار می‎شوید و سفر جدید با کلی چیزهای شگفت‎انگیز در طول مسیر با کنترل کردن راه آهن مواجه خواهید شد. این بازی جالب از سبک پازل و ماجراجویی بهره برده است که وظیفه شما مدیریت کردن شبکه ریلی می‎باشد. مسیرها را به درسیتی مشخص کنید و حتی قطارها را متوقف کنید تا شبکه ریلی و راه آهن خود را بزرگتر و بزرگتر کنید.

کسانی که به معما بدون محدودیت های حرکت، زمان و رکورد علاقه مندند!

PRISM $2.99_

5

55

در این بازی پازل‎هایی زیبا و قابل انعطاف را تجربه خواهید کرد. همچنین در طول بازی از جلوه‎های بصری و صداهای جالب علاوه بر گیم پلی، لذت خواهید برد. شما در یک جهان و فضای میکرونی سفر خواهید کرد. پازل‎ها و معما را  حل کنید و هر چه بیشتر به آن معتاد شوید.

کسانی که به دنبال پازل‎ها و معماهای سه بعدی هستند!

The Room Three $4.99

6

66

داستان The Room هنوز با آزمایش‎های ترسناک یک هنرمند ادامه دارد. همانطور که ناحیه های بزرگ و خیلی کوچک را اکتشاف می کنید. داستان حس جالبی با برپا کردن چالش های جدید به شما خواهد داد. چندان نگران سختی و مشکل بودن معماها و مراحل نباشید. این بازی به شما اطمینان می دهد که اگر قادر به حل نشدید، راه حل ها را به شما نشان دهد. اما زمانی سرشوق خواهید آمد که، خودتان به حل آن ها بپردازید و آن وقت است که دست از سر بازی برنخواهید برداشت.

کسانی که به شوتر اول شخص و اکشن های شدید علافه مندند!

Dead Effect 2 رایگان

7

77

از ویژگی این بازی هیجان آن می توان نام برد که همگام با آخرین فناوری اپل، با قصه گویی حرفه‎ای بازیگران است. موسیقی متن بازی کاملا گیرا و صداهای داخل بازی از کیفیت عالی برخوردارند. شما می توانید کارکتر بازی را با سه نفری که شخصی سازی کرده اید، پیشرفت و توسعه دهید. این بازی از آپگرید های زیادی در طول داستان برخوردار است که یک نمونه آن، بیش از 40 آپگرید برای سلاح ها است.

کسانی که دنبال مبارزه در فضای بزرگ هستند!

Warhammer 40,000: Freeblade رایگان

8

88

این بازی از 136 مرحله هیجان‎انگیز، میدان‎ها و سلاح‎های قدرتمند برای جنگیدن بهره برده است. همچنین از یک گرافیک سه بعدی خیره کننده با مجموعه گیم پلی های جالب مربوط به جنگ‎های آینده که تا به حال ندیده اید، استفاده کرده است.

کسانی که به سبک Lara Craft علاقه مندند و یا از طراحی پازل آن به هیجان می آیند!

Lara Croft GO $1.99

9

99

Lara Croft GO مبتنی بر معما و پازل همراه با گرافیک و مراحل فوق‎العاده است. شما باید از دام‎های مرگبار، مارهای بزرگ و دیگر معماهای چالش‎برانگیز عبور کنید. همچنین شخصیت بازی از سلاح برای برخورد با دشمنانش استفاده می کند. اما باید در هر سطحی از مرحله، هوش خود را به کار ببرید.

کسانی که به دنبال سبک شوتر به صورت آنلاین هستند!

Afterpulse رایگان

q

qq

Afterpulse یک مجموعه اکشن با گرافیک و صداهای واقعی است. این بازی از 35 اسلحه در طول بازی استفاده کرده است که می توانید با توجه به امتیازاتی که به دست می آورید، آن‎ها را ارتقا دهید. حالت‎های مختلفی در این بازی برقرار است که  حمله، تک‎تیراندازی و تفنگ دستی یکی از گیم‎پلی های بازی به شمار می رود. اگر ار آن دسته افرادی هستید که به بازی های آنلاین معتاد شده اید مثل کانتر یا کالاف دیوتی، می توانید در یک حالت دیگری غیر از پی سی این نوع بازی‎ها را امتحان کنید.

کسانی که به دنبال ماشین سواری با گرافیک بسیار بالا هستند!

Need for Speed™ No Limits رایگان

w

ww

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که همچنان محصولات NFS را در کنسول‎های مختلف پیگیری می کنید. حالا با نصب این بازی، ماشین سواری را در یک کیفیت بسیار بالا و خیره کننده شاهد خواهید بود. شما در این بازی با با ارتقا دادن ماشین‎های خود می توانید از تعداد مراحل بیشتر بهره ببرید و حتی برای گرفتن تجهیزات بهتر رقابت کنید. اخیرا نیز مسابقه آنلاین، به بازی اضافه شده که آن را بیش از پیش جذاب‎تر کرده است.

کسانی که به دنبال سبک شوتر به صورت آنلاین و آفلاین هستند!

Brothers in Arms® 3: Sons of War رایگان

e

ee

در این بازی شما می توانید به صورت آفلاین مراحل بازی را پشت سر بگذارید و پس از اینکه توانستید، مهارت لازم را کسب کنید. با دوستان خود به طور آنلاین وارد بازی شوید. این بازی از تم جنگ جهانی برای گیم‎پلی و گرافیک خود استفاده کرده است و اگر از بازی های ابتدایی آن پیگیر بوده باشید، چندان متعجب نخواهید شد چون همچنان با دوستان خود به جنگ و مبارزه با نازی ها خواهید پرداخت.

 

منبع: اپل‎اپس