با Anyring هر رینگتونی را روی آیدیوایس خوذ بذارید!

یکی از چیز هایی که خیلی ها از دست اپل شاکی و ناراضی هستند تعداد و تنوع کم Ringtone های آن است ، اما شما می توانید این مشکل رو با یک تاپیک ساده حل کنید!!  به ادامه مطلب مراجعه کنید…

1- ابتدا Cydia رو باز کنید و سورس زیر رو Add کنید .

http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2012/08/IMG_00391.png

2- بعد این توییک رو پیدا و نصب کنید.

 

 

3- وارد برنامه شوید .

 

حالا وقت گذاشتن Ringtone است. علاوه بر صدای زنگ شما می توانید صدای sms و ایمیلتون هم عوض کنید. حالا رو یکی از اون سه تا رو انتخاب کنید . ( بستگی به این دارد که می خواهید رینگتون چه چیزیتونو عوض کنید ) .

بعد این صفحه باز می شود :

 

 

بعد شما می توانید انتخاب کنید ringtone از کجا باشد ، از آهنگ های قسمت آیپادتان یا می توانید صدایتان را ضبط کنید یا از Youtube بگیرید یا …

 

 

 

 

هنوز قابلیت های این نرم افزار مونده !!!!

بعد از انتخاب Ringtone شما می توان به آن دستور بدین که از ثانیه چندم آهنگ تا دقیقه یا ثانیه چندمش شروع کنه . (ممکن است شما فقط یک قسمت خواص آهنگ را دوست داشته باشید برای همین این کار رو کردند )

بعد از این شما Done رو می زنید و کار شما تمام می شود !

با ین تاپیک امکان فرستادن آهنگ به هر کسی وجود دارد کافیست در صفحه اول Transfer Ringtone رو بزنید ( باید دقت داشته باشید که طرف مقابل این نرم افزار رو داشته باشه و هر دو نفر با هم روی Transfer Ringtone بزنید.

 

توجه !! توجه !! توجه !!! در قسمت Activation روی گزینه !Don’t click اصلا نزنید چونکه این برنامه کرک هست و اگر روی اون بزنید Activation برنامه باطل میشه و مجبور می شید دوباره نصب کنید !!

 

 

 

امیدوارم از این پست طولانی لذت برده باشید D: