با یک دانلود، 10 هزار دلار برنده شوید !

 

شاید فکر کنید این مطلب جهت سر کار گذاشتن شماست ولی اشتباه نکنید ! این خبر کاملا صحت دارد و شما می توانید با یک (یا چند) دانلود ، گیفت کارد اپلی به مبلغ 500 دلار یا 10,000 دلار دریافت کنید !

اپل به مناسبت 50 میلیاردمین دانلود کاربران از اپ استور آیتونز، به کسی که دقیقا 50 میلیاردمین دانلود را از اپ استور داشته باشد ، گیفت کاردی معادل 10 هزار دلار می دهد که با آن مبلغ پول ، علاوه بر خرید بازیو برنامه و آهنگ و … ، می توان از فروشگاه های قانونی اپل ، محصولات خود اپل را نیز خریداری کرد ! ( چون به هر حال آدم عاقل که نمیاد 10 هزار دلار پول بازی بده! 😀 )

چون سرعت دانلود ها آنقدر زیاد است (چیزی حدود شروع 1000 دانلود در ثانیه !) ، دستگاه های شمارشگر اپل باید بر حسب هزارم یا حتی میلیونم ثانیه استفاده کند تا نفر اول به درستی انتخاب شود و همین طور سختی مسابقه هم وحشتناک سخت شده است !

 

همچنین اپل برای بیشتر کردن این رقابت بیان کرده که به 50 نفر بعد از نفر 50 میلیاردم که دانلودی را شروع کرده است ، گیفت کاردی معادل 500 دلار جایزه خواهد داد . ( ولی خب این هم هیچ سختی ای کمتر از رقابت 10 هزار دلاری ندارد! )

qwe

اپل این شمارش را در قسمتی از تب Featured اپ استور خود در iOS و هم چنین در قسمتی از اپ استور آیتونز ویندوز و مک موجود است ولی با این حال اپل لینکی را برای این شمارش و همچنین اعلام قوانین و راه های ورود به مسابقه را ساخته است .

برای مراجعه برای دیدن روش های ورود به مسابقه و همچنین دیدن دانلود شمار باقی مانده تا 50 میلیارد ، اینجا کلیک کنید .

شما هم می توانید در این مسابقه شرکت کنید و شانس خود را امتحان کنید . ( اگر فامیل یا آشنایی در خارج از کشور دارید، می توانید از آدرس و تلفن او برای شرکت در مسابقه استفاده کنید)