با صفحه نمایش 3D Touch آیفون 6s اقلام را وزن کنید! [ویدیو]

یکی از مهم‌ترین فناوری‌های استفاده شده در آخرین نسل آیفون -فورس تاچ- قابلیتی است که اپل اسم آن را 3D Touch نهاده است. با ارائه این تکنولوژی که در حال حاضر تنها دو کمپانی اپل و هوآوی از آن استفاده می‌برند، دوست داران اپل از برنامه نویسان در سیدیا تا مردم عادی بهره‌وری‌های خود را از این تکنولوژی می‌برند!

کسانی که دارای آیفون 6s/6s plus هستند قادرند با استفاده از این تکنولوژی و در کنار برنامه جدید که منتشر شده است وزن اجسام را به صورت نسبی مقایسه کند. این برنامه نمی‌تواند وزن دقیق اجسام را محاسبه کند و تنها برای مقایسه بین یک یا چند جسم طراحی شده است.

نرم افزاری که این کار را انجام می‌دهد Plum-O-Meter نام دارد که یه نرم افزار متن باز بوده و بدون نیاز به جیلبریک می‌توانید از آن استفاده کنید، با این نرم افزار می‌توانید وزن اجسام مختلف و یا فشار وارد شده را مقایسه کنید. این نرم افزار برای مقایسه مقادیر کوچک طراحی شده، با استفاده از اون گونی سیب زمینی رو مقایسه نکنید که اپل اپس هیچگونه مسئولیتی را در این رابطه قبول نخواهد کرد 😀

صفحه نمایش چند لمسی آیفون قادر است همزمان تا 5 لمس را پردازش کند که بر اساس این قابلیت متصور است این نرم افزار نیز بتواند تا 5 شی مختلف را با هم مقایسه کند. با توجه به دقت بالای این صفحه نمایش به فشار، می‌توان مقایسه دقیقی بین وزن اجسام و یا فشار انجام دهید.

در ویدیویی که در زیر آمده است می‌توانید مشاهده کنید که دو آلو -که نام نرم افزار هم از این میوه گرفته شده است- توسط آیفون 6s چگونه با یکدیگر مقایسه می‌شوند.