بازی جذاب Wizards and Wagons [پیشنهاد اپل اپس]

آپدیت به 1.02

Wizards and Wagons – شیطان شکست خورده است و پادشاهیش به پایان رسید، حال صلح و سازش در قلمرو گسترده شده است. اما این پایان مشکلات نیست. قهرمان ما باید یک کار را بر عهده بگیرد. با سلاح و مهمات و یک واگن کوچک شما می‌توانید یک زندگی را در این عصر جدید بسازید؟ در بازی Wizards and Wagons _جادوگران و واگن‌ها_ شما باید داد و ستد، خرید و فروش کالا و تجارت انجام دهید، آن هم در دنیای فانتزی وسیعی که روستاها، شهرها، پادشاهی‌ها زیادی وجود دارد. شخصیت‌های بامزه بازی همیشه برای شما کارهایی را ارسال خواهند کرد که باید انجامشان دهید.

شما در نقش یک قهرمان سابق هستید، قهرمانی که تمام درآمد و ثروتش را از جنگ با هیولاها به دست آورده است، اما دنیا در حال حاضر عوض شده است، دنیای جدید دیگر به یک قهرمان تمام عیار نیازی ندارد و دارایی‌های شما روبه اتمام است. اوضاع تا جایی پیش می‌رود که شما مجبور به فروش خانه خود می‌شوید، یکی از اهالی شهر برای تشکر از شما برای خدمت‌هایی که کرده‌اید نزد شما می‌آید و به شما یک واگن قدیمی داده و چالش‌هایی را برای معاملات کالا و به دست آوردن سود معرفی می‌کند. بنابراین سفر شما در دنیا آغاز می‌شود، سفری که پر از قتل و اتفاقات ناخوش آیند است. درست است که ارباب تاریکی‌ها، شیطان رفته است اما جاده‌ها هنوز هم به طور کامل امن نیست. همانطور که در حین سفر هستید، راهزنان و هیولاها در کمین شما هستند. خوشبختانه شما می‌توانید واگن خود را مسلح به سلا‌ح‌های مختلف کنید و یا از جادوهای مختلف استفاده کنید.

هر شهر یک سیستم مختص به خود را برای عرضه و تقاضا دارد، البته شما همیشه می‌خواهید هزینه‌ی کمتری را برای خرید کالا پرداخت کنید و آن را با قیمت بالایی بفروشید. اما هزینه محصولات و تقاضای آن‌ها هر روز تغییر می‌کند. گاهاً جشنواره‌هایی نیز برگراز می‌گردد که در آن‌ها می‌توانید محصولات خاصی را خرید کنید.

ویژگی‌ها Wizards and Wagons :

  • خرید و فروش کالا در دنیای فانتزی بزرگ
  • بهره‌برداری ماهرانه از اجتماعات عمومی و جشنواره‌ها
  • مدیریت فضای موجود با یک سیستم همانند تتریس _یک بازی پازل_
  • قابلیت ارتقا واگن و سایر تجهیزات
  • دفاع از محموله‌های ارزشمند خود در مقابل دزدها، غول‌ها و …..
  • و ….

این بازی با قیمت 4.99$ در اپ استور در دسترس است که می‌توانید نسخه کرک آن‌ را از اپل اپس به صورت رایگان دانلود کنید.