بازی جذاب The Barbarian با گرافیک بالا [پیشنهاد اپل اپس]

The Barbarian یک بازی کامل در سبک نقش آفرینی-استراتژیک با بیش از 30 ساعت گیم پلی می‌باشد!

جهان بازی دارای 13 محیط با بیش از 100 نوع دشمن و هزاران سلاح بالقوه است. The Barbarian یک بازی ترکیبی از ماجراجویانی و اکشن به صورت جهان باز-open world- می‌باشد که هرگز از بازی کردن با آن خسته نخواهید شد و در سراسر بازی کسی به شما کمک نخواهد کرد؛ تماما باید از هوش و غریزه خود برای به جلو بردن بازی استفاده کنید. پازل‌ها، بن‌ بست‌ها، اسرار پنهان و تعداد زیادی ماموریت؛ همه در انتظار شما هستند که آن‌ها را حل و فصل کنید. در روند بازی 48 مهارت مختلف و 30 قابلیت جادویی برای شما وجود خواهد داشت که با فرا گرفتن آن‌ها به یک حرفه‌ای تمام عیار در این بازی بدل خواهید شد.

محیط بازی در قرون وسطا رخ می‌دهد، زمانی که جنگ‌ها با اسلحه‌های سرد انجام می‌گرفتند؛ جنگ‌ها و ماموریت‌ها را با استراتژی‌ها، قابلیت‌ها و امکاناتی که در اخیار دارید به پیش ببرید تا امتیازها را دریافت کنید؛ امتیازاتی که برای ارتقا سلاح و مهارت‌های شما لازم خواهد بود.

بیش از 2000 نفر از کاربران ios در هفته اول انتشار The Barbarian آن را بازی کرده‌اند؛ به جمع بازیکنان The Barbarian بپیوند.

ویژگی‌های The Barbarian :

  • بازی جهان باز-open world- با 13 نقشه بزرگ
  • بیش از 100 دشمن و هزاران سلاح
  • پازل‌ها و معماهای گوناگون
  • بیش از 30 ساعت گیم پلی
  • سازگاری با تمامی گیم پدهای آیفون
  • 48 مهارت و 30 قابلیت جادویی برای کاربران
  • تنظیمات کیفیت بازی برای تطابق آن با دستگاه خود (وضوح و سایه‌ها)
  • قابلیت ذخیره روند بازی در چند پروفایل

توجه: اگر با فعال کردن multiple real time shadows در تنظیمات بازی به مشکل خوردید با تغییر آن به Torch/Sun Only برای تنظیمات سایه‌ها مشکل برطرف خواهد شد؛ این مشکل برای تعداد کمی از کاربران رخ می‌دهد و ارائه دهنده بازی در آپدیت‌های بعدی آن را برطرف خواهد کرد.

من یک بازی نقش آفرینی حقیقی را بر روی آیپدم تجربه کردم؛ دنین از انجمن بازی‌های لمسی-Touch Arcade Forums

نیاز به رم 1 گیگابایت و بیشتر

نیاز به آخرین سیستم عامل ios

این بازی بر روی آیفون 5 / 5c / 5s / 6 / +6، آیپد ایر 1 / 2, آپید مینی 3 تست شده است.

این بازی با قیمت 8.99 دلار برای فروش در اپ استور قرار گرفته است که می‌توانید آخرین نسخه آن را از اپس اپس به صورت رایگان دریافت کنید.