بازیابی اطلاعات پاک‌شده از روی آیفون، آیپاد و آیپد

تا به حال پیش آمده که اطلاعات مهمی نظیر مخاطب‌های دفترچه تلفن و یا لیست تماس‌های برقرارشده بر روی آیفونتان که از آن‌ها بکاپ نگرفته‌اید را به اشتباه پاک کنید؟ اگر چنین اتفاقی بیفتد چه می‌کنید؟ نرم‌افزار جدید Mac FoneLab که برای اجرا بر روی سیستم عامل مک ساخته شده است گزینه‌ای است که به شما قول می‌دهد نهایت تلاش خود را در بازگرداندن این اطلاعات به کار گیرد.

Mac FoneLab نرم‌افزار قدرتمندی برای ریکاوری اطلاعات آیفون و آیپد است. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا اطلاعاتی که سابق بر این در قسمت‌های مختلف نظیر دفترچه تلفن، لیست تماس، گالری، نوت، اپلیکیشن ضبط صدا، مسیجز، تقویم، ریمایندر و سایر قسمت‌ها داشتید را بازیابی کنید. Mac FoneLab دو روش برای این بازیابی ارائه می‌دهد:

 

بازیابی اطلاعات پاک‌شده از روی آیفون، آیپاد و آیپد

ریکاوری آیفون
ریکاوری آیفون

۱- بازیابی اطلاعات به طور مستقیم از دستگاه

در این روش تمام کاری که باید بکنید دانلود و نصب نرم‌افزار FoneLab بر روی کامپیوتر و وصل‌کردن آی‌دیوایستان به آن است. پس از متصل‌کردن نرم‌افزار شروع به اسکن دستگاهتان و شناسایی اطلاعات موجود و اطلاعات پاک‌شده می‌کند.

محیط کاربری ساده‌ی نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد که سریعاً به فایل‌های پاک‌شده دسترسی پیدا کرده، آن‌هایی که قصد بازیابیشان را دارید انتخاب نموده و با کلیک بر روی گزینه‌ی Recover ، این اطلاعات را بر روی دستگاهتان بازگردانید.

۲- بازخوانی اطلاعات از بکاپ‌های آیتونز

اگر اطلاعات مختلف دستگاهتان را با آیتونز سینک کرده‌اید و بکاپ گرفته‌اید، FoneLab به شما کمک می‌کند که بتوانید به محتوای این بکاپ‌ها دست پیدا کرده و اطلاعات پاک‌شده‌ای که داخل بکاپ موجود هستند را بازیابی کنید. تنها دو کلیک کافی است تا اطلاعات پاک‌شده‌تان در طی چند ثانیه به گوشیتان بازگردند.

تا پیش از این یکی از بزرگترین خلأهایی که کاربران آی‌اواس ممکن بود با آن درگیر شوند همین عدم وجود راهی برای بازیابی اطلاعات بود. شرکت Aiseesoft این نیاز را شناخته و FoneLab را در جهت کمک به کمرنگ‌تر کردن این خلأ عرضه کرده است.

در مرحله‌ی نخست توصیه‌ی ما این است که از اطلاعات خود همواره بکاپ داشته باشید. راهنمای کامل در مورد بکاپ‌هایی که می‌توانید از آی‌دیوایستان تهیه کنید را نیز می‌توانید در اینجا بخوانید. اما اگر به هر دلیلی هیچ پشتیبانی برای جبران ضرر واردشده در اختیار نداشتید، FoneLab کمک حال شماست.

البته طبیعی است که از چنین نرم‌افزارهایی همانند همتاهای آن بر روی سایر سیستم عامل‌ها نباید انتظار عمل عاری از اشکال داشت. عمده ارزش نرم‌افزار FoneLab را می‌توان بخاطر مصداق‌بودن آن برای ضرب المثل لنگه کفشی در بیابان غنیمت است دانست. FoneLab را می‌توانید از طریق این لینک دانلود و نصب کنید.