اینستاگرام دو ابزار جدید ویرایش عکس را در آپدیت جدید معرفی کرد

اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد که به اپلیکیشن ویرایش عکس خود دو ابزار جدید اضافه خواهد کرد. این ابزارها color و fade نام دارند که به کاربران اجازه خواهند عکس های خود را قبل از انتشار در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر به طور قوی‌تری ویرایش کنند و از نتیجه کار خود رضایت بیشتری داشته باشند.

 

به طور جزئی تر کار این دو ابزار را اینگونه می توان شرح داد که گزینه color به کاربر اجازه تغیر رنگ سایه ها و رنگ های روشن اطراف تصویر را میدهد. کاربران میتوانند از رنگهایی مانند زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، بنفش، آبی و سبز استفاده کنند و به طور مثال رنگ غروب خورشید را از نارنجی به زرد تغییر دهند. گزینه fade نیز از سوی دیگر با کمرنگ کردن بعضی از رنگ ها به شما اجازه ی ایجاد توازن رنگ ها در تصویرتان را می دهد.

 

TechCrunch اشاره کرده که علاوه بر این ابزار ها اینستاگرام قابلیت اضافه کردن هشدارهایی برای مخاطبان محبوب را نیز در اپلیکیشن خود قرار داده است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید هرگاه که مخاطبان محبوبتان پستی قرار میدهند آن ها در قسمت اعلانات خود به صورت آنی مشاهده کنید. به احتمال زیاد این گزینه بسیار پرطرفدار خواهد بود و کاربرانی زیادی از آن استفاده خواهند کرد. در ضمن به احتمال زیاد این ویژگی روی اپل واچ خیلی پرکاربرد تر خواهد بود.

 

بعد از پنج ماه که از آخرین آپدیت بزرگ اینستاگرام می گذرد (که در آن پنج ویژگی جدید به اپلیکیشن اضافه شده بود) شاهد آپدیت امروز که به صورت 6.10.0 شماره گذاری شده هستیم. این آپدیت فعلاً برای اندروید در دسترس است و شاهد عرضه آن برای iOS نیز در روزهای آتی خواهیم بود.