اپل نام فروشگاه‌های خود را به «اپل» تغییر داد!

اپل استور همیشه بیش از یک فروشگاه بوده است. مکانی شیک، شلوغ، محلی برای دیدن دوستان، وای-فای رایگان (?)، گرفتن قهوه و یک محل برای داشتن زمانی با نشاط! منطقی است که اپل واژه فروشگاه_store_ را از خرده فروشی‌های خود حذف کند چون خرید آیفون و یا مک تنها یکی از کارهای بسیاری است که می‌توان در این محل‌ها انجام داد. از این رو اپل یک نام تجاری مناسب را برای این مکان‌ها در نظر گرفته است.

تمام صفحات فروشگاه‌های اپل به نام‌هایی همچون “Apple Union Square” و “Apple Valley Fair” تغییر یافته است و واژه Store از آن‌ها حذف شده است. این یک تغییر جدید است و از هفته گذشته شروع شد. علاوه بر این، اپل به کارمندان خرده فروشی‌های خود پیامی ارسال کرده که در آن گفته شده واژه “store” به تدریج از تمامی مکان‌های آنلاین و آفلاین حذف خواهد شد.

مکان‌هایی همانند Apple Union Square که در آن یک فضای باز برای اجرای موسیقی، دیوار ویدیویی برای نمایش کار هنرمندان، عکاسان و نوازندگان و کارهای دیگر صورت می‌گیرد مطمئناً نام جدید انتخاب شده برای آن مناسب‌تر است؛ چون این موارد به فروشگاه مرتبط نیستند. نظر شما در رابطه با این تغییر نام چیست؟

منبع: MacRumors