انتشار تصاویر جدید منتسب به پنل پشتی دستگاه آیپد پرو

دیگر نزدیک به یک سال است که شایعات حول عرضه‌ی آیپد پروی ۱۲.۲اینچی از سوی اپل در سطح وب منتشر می‌شوند. اگر چه تعداد این شایعات کم هم نیست، اما هیچ یک آن چنان که باید تصور عرضه‌ی چنین دستگاهی را تقویت نکرده‌اند. آخرین شایعه‌ای که در خصوص این دستگاه منتشر شده بود خبر از عرضه‌ی آن در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ می‌داد.

 

پیش از این گفته می‌شد که در این دستگاه شاهد اضافه‌شدن یک جفت اسپیکر به بخش فوقانی بدنه خواهیم بود. پردازنده‌ی ذکرشده به عنوان قلب این گجت A8X بود و برای اندازه‌ی صفحه نمایش نیز سایز ۱۲.۲ اینچ ذکر می‌شد. اما در چند روز اخیر تصاویری از اسکچ‌های این دستگاه که جزو اسناد داخلی محسوب می‌شوند به بیرون درز کرده‌اند که ایده‌ی تولیدشدن چنین محصولی را بیش از پیش تقویت می‌کنند.

 

منبع منتشرکننده‌ی این خبر گفته است که آیپد پرو ضخامتی ۶.۹ تا ۷.۵ میلی‌متری خواهد داشت و بر روی بدنه‌ی آن چهار اسپیکر کار گذاشته خواهد شد. این جزئیات کاملاً هم‌راستا با اطلاعاتی است که پیش از این در مورد این دستگاه شنیده بودیم.

 

این وسیله ظاهراً توسط کارخانه‌ی فاکسکان که منبع تصویر ابتدای پست نیز است سر هم می‌شود. اگر چه منبع منتشرکننده‌ی این تصاویر پیش از این خبرهای معتبری درز داده است، اما Steve از سرویس Nowhere Else توصیه می‌کند که اخبار این چنینی را همواره با در نظر گرفتن این مسئله که پیاز داغ کافی به داستان اضافه شده است بخوانیم.