اشتراک گذاری راهنمایی عکاسان برای ثبت تصاویر پرتره توسط اپل

با مجهز شدن آیفون 7 پلاس به دوربین دوگانه، حالت پرتره به این مدل افزوده شد. حالتی که در ابتدای عرضه آیفون 7 پلاس در این دستگاه وجود نداشت و پس از عرضه آپدیت نرم افزاری به صورت آزمایشی در دسترس همگان قرار گرفت. حال اپل برای ثبت تصاویری با کیفیت و زیبا در این حالت، راهنمایی‌هایی را از عکاسان حرفه‌ای با آیفون در وب سایت خود به اشتراک گذاشته است.

اپل از چندین عکاس مشهور در سراسر دنیا خواسته که از حالت پرتره آیفون 7 پلاس استفاده کنند و برداشت خود را به اشتراک بگذارند. JerSean Golatt, Jeremy Cowart, Pei Ketron و Benj Haisch از جمله نام‌های هستند که برداشت خود را به همراه چندین نکته برای تازه کاران ارائه داده‌اند.

شما می‌توانید برداشت‌های آن‌ها را در وب سایت‌های خودشان مشاهده نمایید. به طور کلی باید گفت که تمامی آن‌ها از حاصل کار آیفون 7 پلاس و اینکه چگونه می‌توانند تصاویر بوکه را ثبت نمایند، تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

به گفته اپل حالت پرتره یکی از ویژگی‌های مورد علاقه کاربران آیفون 7 پلاس است که آن‌ها را قادر می‌سازد تصاویری با افکت بوکه پدید آورند. اپل به نقل از فلیکر گفته که آیفون محبوب‌ترین دوربین در میان کاربران است. در ادامه برخی از تصاویر ثبت شده توسط عکاسان مورد بحث قرار داده شده است.

Processed with VSCO with b5 preset

iphone-7-plus-portrait-mode-photos1

iphone-7-plus-portrait-mode-photos2

iphone-7-plus-portrait-mode-photos3