آیپد صاحب 91 درصد از تبلیغات تبلت ها است

حالا وقتی که تبلیغ کنندگان در حال مصرف دلار ها و پول هایشان برای تبلیغ هستند،از این قرار است که اپل و آندروید برنده ی این بازار هستند.طبق اخبار هایی که به بیرون درز کرده،آی او اس اپل از گوگل پیشی گرفته است.و ایپد رتبه اول است.
در تبلیغات اسمارت فون ها هم زمانی که تمامی گوشی های اندرویدی 30.5 درصد را به خود تعلق دادند ولی 27.7 درصد از این تبلغات به پلتفرم اندرویید آن ها تعلق می گیرد.
 گوشی های آیفون 30.8 درصد از این تبلیغات به آن ها تعلق دارد ولی 36.44 درصد در آمد داشته، این اخبار از شرکت آمار گیری   Opera Mediaworks هست.
به طور کل نزدیک به 44 درصد از کل تبلیغات مربوط به سیستم عامل iOS هست.
در حالی که آیفون و  ایپاد تاچ با هم 43.7 در صد از تبلیغات را به خود تعلق دادند.سیستم عامل اندوریید 31.2 درصد از تبلیغات را به خود تعلق داده است.و بقیه 16.2 در صد از تبلیغات را سیمبیان (5.1 درصد ) و بلک بری (3.3 درصد) و ویندوز(0.2) را به خود تعلق دادند.
همان طور که اشاره شد بیشتر این تبلیغات مربوط  به iOS هست.
با توجه به آمار شرکت اپرا Media Works (هنوز از تبلیغات کسب درآمد می شود کرد)
به طور کلی :
اپل جلو تر از همه با 91.2 درصد از تبلیغات را به تسخبر خود در  آورده است.
سامسونگ دومین مقام را به دست آورده با 6 درصد از تبلیغات.
در کره جنوبی 58.45 درصد از کل تبلیغات سیستم عامل اندرویید انجام گردیده است.HTC که تولید کننده شماره ی دوم اندرویید هست،در تبلیغات اندروییدی 10.8 درصد سهم دارد.
تبلیغ دهندگان ، تبلیغ در اپلیکشن ها را به تبلیغ در سایت ها ترجیح می دهند و اپلیکیشن هایی مثل Instagram طرفدار زیادی دارد و تبلیغ دندگان را جذب خود می کند.
به همین دلیل آگهی نرم افزاری 1.7 برابر پربازدید تر و بیشتر موزد علاقه تبلیغ دهدگان هست.
Instagram-ads
به نظر شما تبلیغات بر روی نرم افزار ها مزاحم هستند؟