آیفون 7 با روکش الماس سیاه؛ فقط 1.8 میلیارد تومان [تعداد محدود]

Gresso که یک برند لوکس است پرچمداران گوشی‌های هوشمند را با طلا و جواهر تزئین می‌کند و برای فروش قرار می‌دهد. آخرین سری ارائه شده مجموعه iPhone 7 Black Diamond است. این مجموعه را سه آیفون 7 سیاه 500 هزار دلاری تشکیل داده و همانطور که در عنوان ذکر شده تعداد این آیفون‌ها محدود است پس برای خرید سریعا دست به کار شوید (قیمت تقریبی هر کدام 1.8 میلیارد تومان 😐 ) . پنل پشتی این دستگاه‌ها را 1450 الماس سیاه (در مجموعه 102 قیراط) پوشانده و بدنه نیز با تیتانیوم ویژه گرید 5 پوشانده شده است.

لوگو Gresso و قاب دوربین از 10 گرم طلای 18 عیار ساخته شده و این محصول با AirPods سیاه عرضه می‌شود. AirPods این دستگاه نیز با حداقل 30 الماس سیاه (2 قیراط) پوشانده شده است. ساخت این آیفون‌ها که کار دست است هر کدام 18 ساعت زمان برده است. خوشبختانه این آیفون 500 هزار دلاری 256 گیگابایت حافظه دارد.

اگر 500 هزار دلار برای بودجه خرید یک گوشی هوشمند زیاد است 😐 ، می‌توانید قاب‌های Gresso را که از تیتانیوم گرید 5 ساخته شده و با طلای 18 عیار و الماس تزئین گردیده، سفارش دهید. قیمت (از 2500 دلار) این قاب‌ها معقول تر می‌باشد و 999 قطعه از آن‌ها ساخته شده است.

زمان تحویل این محصولات مشخص نشده است و کاربران عزیزی که قادر به خرید این کیس‌ها هستند می‎‌‌توانند به وب سایت این کمپانی مراجعه نمایند.

gresso-iphone-7-black-diamond1 gresso-iphone-7-black-diamond2 gresso-iphone-7-black-diamond3