آموزش دانگرید از iOS 11 به iOS 10 در آیفون و آیپد

امكان ریستور ودانگرید به نسخه 10.3.3 توسط اپل بسته شد وامكان دانگرید به 10.3.3 امكان پذیر نیست.

آموزش دانگرید . هم اکنون چند روزی از معرفی آی او اس ۱۱ نسخه آزمایشی ۱ برای توسعه دهندگان منتشر شد میگذرد و شاید تعداد زیادی از کاربران به خاطر قابلیت های جدید و تغییرات جالبی که در این نسخه وجود دارد به iOS 11 آپدیت کردند . اما در این مطلب آموزش دانگرید ( برگشتن ) از آی او اس 11 به آی او اس 10 را در اپل اپس آموزش می دهیم .

همان طور که میدانید آی او اس 11 در نسخه آزمایشی شماره ۱ منتشر شد و طبیعتا این نسخه های آزمایشی به خاطر اولین عرضه خوب دارای باگ و مشکلات فراوانی می باشد که شاید بعضی از کاربران را خسته کرده باشد یا قصد برگشتن به نسخه آخر iOS 10 را داشته باشند . پس نگران نباشید خیلی راحت فقط با یک ریستور ساده می شود به آی او اس 10 برگشت . با اپل اپس باشید ..

چند نکته مهم که قبل از دانگرید باید بدانید :

  • عزیزانی كه دانگرید را انجام داده اند ودستگاه در حالت ریكاوری مد یا حالت های دیگر، گیر كرده و بوت نمی شود، از آموزش رفع حالت ریكاوری مد بعد از دانگرید به آی او اس 10 استفاده كنند.
  • بک آپ مهم ترین برای عملیات ریستور می باشد ! پس باید بگیم توجه کنید اگر در آی او اس 11 از دیوایس خود بکاپ گرفتید ٫ ان بکاپ را نمی توانید در آی او اس 10 ریستور کنید ! پس اگر مهم است به صورت دستی با نرم افزار هایی مثل iTools یا iMazing حتما قبلش بکاپ تهیه کنید .
  • برای عملیات ریستور حتما دقت کنید نرم افزار آیتونز خودتان را به آخرین نسخه اپدیت کنید .

چگونه دانگرید از iOS 11 به iOS 10 را در آیفون و آیپد انجام دهیم ؟

مرحله 1 : در اولین مرحله شما نیاز به دانلود فایل فریمور ( سیستم عامل ) مربوط به دیوایس خودتان را دارید – آخرین نسخه از آی او اس ۱۰ که iOS 10.3.2 میباشد را می توانید به راحتی از لینک زیر با توجه به دیوایس خودتان مستقیم دریافت کنید . دقت کنید فایل فریمور را حتما با دانلودر یا فایرفاکس یا کروم دانلود کنید چون اگر با سافاری دانلود کنید فایل ان زیپ می شود . 

دانلود فریمور های iOS 10.3.3 آیفون آیپاد و آیپد با لینک مستقیم

مرحله 2 : پس از دانلود فریمور باید آیکلود یا دقیق تر بگیم همان Find My iPhone دیوایس را  برای ریستور حتما خاموش کنید  . برای اینکار از دیوایس به مسیر Settings > iCloud > Find My iPhone بروید و گزینه Find My iPhone را خاموش کنید .

مرحله 3 : حالا برای ریستور بهتر و راحت تر نیاز دارید دیوایس خود را به حالت DFU Mode ببرید  . خوب حتما سوال میپرسید DFU Mode یعنی چی ؟ پس حتما اگر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دارید برای آموزش رفتن به حالت DFU Mode به این آموزش بروید .  و اگر دیوایس های قدیمی تر از آیفون 7 دارید به این آموزش بروید .

مرحله 4 : هم اکنون همان طور که دیوایس از طریق کابل USB به سیستم شما متصل هست و آیتونز را باز کردید از قسمت سمت چپ روی اسم دیوایس کلیک کرده و از سمت راست صفحه حالا همان طور که در تصویر زیر میبینید روی باید روی Restore iPhone کلیک کنید . اما ! حتما توجه کنید در این مرحله باید فایل فریمور دانلود شده را به آیتونز معرفی کنیم ! حالا برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید

مرحله 5 : اگر از مک استفاده می کنید دکمه ی Option و اگر از ویندوز استفاده می کنید دکمه ی Shift را بگیرید و حالا روی Restore iPhone کلیک کنید و فایل فریموری که دانلود کردید را انتخاب کنید .

دانگرید به آی او اس 10
دانگرید به آی او اس 10

مرحله 6 : حالا باید روی Restore and Update کلیک کنید تا آیتونز  ادامه کار ریستور را در ۱۰ دقیقه انجام دهد .

  • نکته مهم : در هنگام وریفای شدن فایل فریمور و و ریستور آیتونز یک بار به سرور اپل وصل می شود برای همین سعی کنید در این هنگام موقع ریستور حتما از وی پ ان استفاده کنید .

مرحله 7 : خوب تبریک میگوییم اگر ریستور با موفقیت انجام شد روی دیوایس با پیغام ‘Hello’  مواجه می شوید که برای ادامه ی کار باید طبق دستور العمل آیفون از روی دیوایس برای فعال کردن دیوایس مراحل لازم را پیش بروید .

 

ویدیو آموزش تصویری دانگرید از آی او اس 11 به آی او اس 11 را حتما تماشا کنید :